onsdag 16 december 2009

Bålsta - Fotografering

Idag åkte jag och Catta till Bålsta för att fotografera barnen och handla lite inför Jul.

Har ju tänkt fota Malte sen han var ett halvår men tiden har bara rusat iväg, men nu vid 11 månader fick jag äntligen ett kort. Han blev så fin min lilla skrutt!!

Nu har jag äntligen ett kort på båda pojkarna som små i svartvitt, nu ska jag bara införskaffa en tavellist så jag kan ha dem ovanför sängen.

När vi väl kom till att handla så var inte Malte lika road längre så jag slängde ner det jag verkligen behövde, men komplettera får jag nog göra ngn kväll UTAN barn ;) Trista tyckte inte heller att det var det roligaste vi gjorde men med lite mutor fungerar allt - Eller hur Catta? ;)

Ute är det fortfarande kallt och vi har kunnat åka pulka till dagis till Melvins stora lycka! Det är så skoj att se barnen när de leker i snön & man märker det så väl när de kommer in för de somnar ovaggade vilket kan vara ganska så skönt ibland.

Nä nu ska jag ta mig ett glas Cola för jag är så jäääääädrans sockersugen, Fy på mig men va fasen man lever bara en gång ;)

Kram

1 kommentar:

  1. Så rätt tjejeen! drick på du, inte för att du behöver tänka på light eller ngt så smal du e!

    ååå tack för i dag. super som ja skrev!
    ja du Mutor går ju alltid heehehhe! vad gör man inte för att komma iväg med en SNÄLL o LUGN Unge... inte skrik o gap... :) GODIS!Q:)

    jaaaa ikea säg till bara. ja är alltid på!
    kram kram tjejen ha de så gött på jobbet!

    SvaraRadera