tisdag 1 december 2009

JulKonsert & Alternativt Julbord

Efter en grå dag var det tillslut dags att åka in till årets Julfest.
Det hela började med en helt fantastisk Julkonsert i Blå Hallen på Stadshuset och efter det bar det av mot East och ett alternativt Julbord.

Det som serverades var Sushi och Thaimat, för första gången i mitt liv har jag nu provat Sushi och jag säger bara BLÄÄÄÄÄ, det var verkligen inget jag kommer äta igen. Har misstänkt detta hela tiden men igår var jag ju tvungen att prova, men det kommer dröja länge tills jag gör det igen ;)

Thaimaten var väldigt varierande så det fanns både goda och mindre goda saker...
När vi kom till varmrätterna så började jag känna mig hemma och mumsade i mig massa mat.
Sen som avslutning serverades det sorbet, brownies och fruktsallad MUMS!!!

De flesta började röra på sig vid 23 tiden eftersom det trots allt var Måndag och en hel arbetsvecka väntade och för mig visste jag att morgonen skulle börja tidigt... Så är det när man har barn!

En mycket trevlig kväll men jag inser att hur less man än kan bli på Julmat hade jag nog uppskattat "riktigt" Julmat mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar