söndag 15 januari 2012

Klädrensning!

Barnen växer som ogräs och kläder ligger i drivor lite varstans där det får plats i huset. Bestämde mig för att ta tag i det idag så nu har jag en stoooor påse till Kusin Rasmus och ytterligaren en påse med mindre kläder eftersom vi troligtvis väntar en liten flicka!

Snopet om det skulle titta ut en pojke, men då får vi lösa det då! Vi måste rensa och få lite ny plats för grabbarna så vi har inget val.

Mycket av kläderna är ju knappt använda och jag vill så gärna att de kommer till användning en gång till så vi får se om det är någon som är intresserad.

Nu ska jag börja med maten så att barnen kommer i säng i tid för imorgon väntar en ny vecka med massor som ska göras. Besök hos Barnmorskan, besök på olika skolor för att kunna välja åt Melvin till hösten, 3 års kontroll med Malte och sen på Fredag väntar en mini girls-weekend i Dusseldorf! Så sysslolös kommer jag inte att vara den närmsta tiden.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar