tisdag 24 januari 2012

DusselDorf



Nu har jag varit på en lugn och mysig Pyamas-Party-Helg med mina närmsta och "tjockaste" vänner i DusselDorf.

Fia och Jag möttes på Arlanda i Fredags och tog en fika innan det var dags att flyga iväg! I DusselDorf stod Monica och tog emot oss så vi inte skulle springa vilse i den stora staden. Vi spenderade kvällen hemma hos Monica och Joshen och inväntade Helena som kom från Göteborg några timmar senare.

Lördagen bestod av en Härlig frukost, Babyshower,Shopping, Regn, en lååång Fikapaus och avslutades med ett restaurangbesök på en mysig Grekisk restaurang.

När vi vaknade på Söndagen väntade en Härlig Brunsch på ytterligare en restaurang.

Varför äter man inte brunsch oftare?

Ni kanske märker att den röda tråden på den här helgen var MAT och sen var det tjejsnack på hög nivå så stackars Joshen övergav oss när vi skulle gå på restaurang och stannade hemma för att titta på handboll... Det hade jag nog också gjort :)

Helgen var supermysigt och jag hoppas att detta kan bli en tradition!

Stort Tack till Monica för att vi fick campa i ert vardagsrum och för all god mat.

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar