onsdag 28 december 2011

Go Fortsättning!

Har ni haft det bra i Mellandagarna?

För oss består Julen av mycket fläng så Juldagen spenderade vi hos mamma och Annandag Jul hos Johns Pappa, det är jättemysigt men man blir rätt trött. Barnen vill ju även vara hemma för att leka med alla nya leksaker vilket man kan förstå.

Själv är jag tillbaka på jobbet och där är det lugna gatan! Jag tror jag föredrar att det är mycket att göra om jag ändå ska jobba för annars känns det som om man sitter av tiden och då kan man göra mycket annat i stället.

Barnen är på dagis och där var det inte många barn, men jag tror att de kommer ha det jättemysigt där efter att ha varit hemma över en vecka! Nästa vecka har de semester med mig så några dagars lek skadar inte.

Vad händer på Nyår då?

Vi ska åka ner till Göteborg om alla är friska och glada, så vårt nya år kommer börja i Lindome. Sen påväg hem kommer vi stanna hos Morfar i Skövde och fira lite Jul även med dem. Om vi stannar en eller två dagar beror på när John måste jobba. Så håll nu tummarna för att vi kommer iväg.

1 kommentar:

  1. Välkomna! Vi längtar efter er! Allt...nästan...e fixat ;)

    SvaraRadera