måndag 19 december 2011

Feber och Snöfall

Hej mina Vänner,

Äntligen kom snön!! Tyvärr är den ganska blöt så frågan är om det kommer att ligga kvar tills Julafton? Det återstår att se och vi är glada så länge det varar!

Idag har jag varit hemma med Melvin som natten till Söndag fick feber och huvudvärk. Nu kan vi även lägga till halsont så imorgon ska vi nog gå till vårdcentralen och göra ett halsprov för säkerhets skull.

Vad har hänt annars då? Vi har firat Lucia i ösregn, haft Julbord på Junibacken och haft finbesök av Helena med Familj. Monica skulle ha kommit till Sverige i helgen men drabbades av magsjuka och fick stanna hemma. Men i Januari ska vi åka till henne i DusselDorf så då håller vi tummarna för en riktig tjejhelg.

Malte har bytt avdelning till Krokodilen som är en avdelning för större barn. Hoppas de blir accepterade av de andra barnen och att alla är snälla för nu är min skrutt minst igen. Men han har med sig sina bästa kompisar så jag tror att det kommer bli toppen.

Nu ska jag ta tag i middagen, kalopsen står och puttrar på spisen så nu ska jag fixa det sista!

Må så gott i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar