fredag 23 december 2011

Dan före Dopparedan...

En halv jobbdag kvar tills man kan slappna av och ta det lite lugnt!

Har en julklapp kvar att fixa men det tänkte jag göra innan jag ska till min frissa idag. Har en utväxt som är gräslig och jag vill inte se ut som en trött och sliten småbarnsmor så jag passar på att "piffa" till mig lite innan Jul & Nyår!

Det räcker med att man börjar bli tjock ;)

Melvin äter pencilin mot halsfluss men är pigg och glad, Malte har fått en hemsk hosta så idag får John ta honom till Vårdcentralen för att se om han bär på samma baciller som Melvin. Om inte så får han förhoppningsvis lite slemlösande till lillskrutt. Hoppas att det inte är något allvarligt för vi har ju inte förberett något hemma eftersom planen är att fira Jul med Johns syster och mamma i Huddinge imorgon...

Ikväll blir det förhoppningsvis Glögg med bästa grannarna innan det är dags för tomten att komma och lägga klapparna under granen!! Men för att han ska kunna göra det måste barnen sova...

Ha en Underbar Jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar