torsdag 17 februari 2011

VAB

Hej på Er,

Just nu finns det inte så mycket skoj att berätta från vår Familj eftersom vi bara drabbas av sjukdomar just nu...
I Söndags åkte jag med Malte till närakuten och där konstaterade man att även han fått halsfluss så den här veckan har bestått i varannan dag arbete för mig och John.

Igår hade vi ju återigen "Grundkurs" på jobbet och som vanligt kändes det som om det gick sådär, men vi får väl vänta tills utvärderingarna kommer tills vi vet hur vi uppfattades.

Förhoppningsvis kommer El-Peter idag så vi snaaaart kan flytta upp och det roligaste den här veckan är ju att vi kommer att få vår nya kyl och frys imorgon, kan inte alla hålla varsin tumme nu för att de här kommer att hålla sig snygga för nu orkar vi inte byta mer! Men med tanke på priset får vi hoppas att de är bra. Vi får dem av Bosch som "plåster-på-såren för allt strul som varit.

Nu ska jag hänga tvätt och städa lite innan Malte vaknar. Det är väl det enda positiva med att VAB:a att man hinner med sånt på veckorna så man kan ägna sig åt annat på helgerna :)

Kram mina Vänner

2 kommentarer:

  1. schysta plåster på såren grejer (fast då vet jag inte de bakomliggande orsakerna). Krya på er!

    SvaraRadera
  2. Vi har bytt ca 20 dörrpar eftersom de varit buckliga eller sjunkit in och blivit buckliga... Men nu har vi bytt till platta dörrar så nu finns det inget som kan sjunka in, sen är det en skyddande glasskiva på dörrarna! D är så fina :)

    SvaraRadera