fredag 11 februari 2011

Hur mycket snö kan det egentligen komma?


Jösses vad snö det hade kommit imorses när vi tittade ut genom fönstret, stackars John var nog först ut på vår gata men det hade gått över förväntan för så länge man är ensam på gatorna uppstår ju inget kaos!

Jag gick ut vid 7 tiden och började skotta, när jag var klar var klockan 8:30!!!!!!!

Nu har det i alla fall slutat snöa men det blåser så det blir till att gå ut en gång till idag men det får jag överlåta till John för jag tror jag pajjade ryggen imorses. Har så ont i svanken nu så jag kan inte stå upprätt :( Tänk att det alltid ska vara något.

Melvin är i alla fall pigg igen och fick sova hela natten. Malte verkar vara påväg att bli snuvig och han låter hes. Håll tummarna för att det inte bli en ny omgång på honom nu. Nästa vecka måste jag jobba!!

Vinkvällen med tjejjerna är inställd ikväll i alla fall för några kom inte ens till jobbet idag så vi tar den en annan kväll. Jag såg att pendeln hade förseningar på upp till 1 timma imorses så jag är på sätt och vis glad för att jag slapp ge mig iväg imorse.

Ikväll har Melvin beställt Tacos, vi får se om han känner lika dant lite senare. Nu väntar vi bara på att Pappa John ska komma hem så vi kan ha fredagsmys. Imorgon väntar skidskola igen och imorgon blir det nog kanonåkning med all den här snön. Hoppas bara att de hinner pista backen annars kommer man inte kunna åka :)

Trevlig Helg på Er Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar