söndag 20 februari 2011

Träning


De senaste veckorna känns det som om det har blivit lite mer av den varan. Mitt o Marias (grannens) mål är att köra Pump 2-3 dagar i veckan och det har faktiskt fungerat nu i flera veckor. Jag kör stenhårt för att ha benen i någorlunda trim till vår vecka i Idre. Det fungerar inte med spagettiben efter 2 åk då blir jag galen!!

Sen är det ju alltid trevligt om man kan stärka upp hela kroppen och kanske få tillbaka rumpan till dess ursprungliga plats, av någon anledning känns det som om den har halkat ner en våning ;) Tur att kläder döljer mycket av sånt men det är ju för att man själv ska känna sig nöjd som man kämpar + att det är vansinningt roligt när man märker att det ger resultat för att man orkar mer!!

Snaaaaaaart är det Vår, då hoppas jag på att kunna klämma in lite mer promenader :)

Må så Gott i Kylan!

1 kommentar:

  1. japp efter 2 åk var det spagettilegs o kramp...så träning för mig med! men 1-2 ggr i v. Lycka till snygging! / Helena

    SvaraRadera