tisdag 1 februari 2011

Sjukstuga

Då var det dags för lite sjukstuga igen...Natten mellan Lördag och Söndag vaknade Melvin och hade ont i pannan. Det brukar 9 gånger av 10 betyda att han har feber!! Å det hade han 39,2...

Hela Söndagen reste han sig inte ur sängen, vilket sällan händer även om han är sjuk så i Måndags gick John och Melvin till läkaren då han klagade på halsont och det visade sig vara halsfluss. Så nu har vi krig här två gånger om dagen när pencilin pillren ska sväljas :(

Själv känner jag mig jätterisig men kämpar på. Borde nog också gå till läkaren eftersom jag också har väldigt ont i halsen, men när ska man hinna? John har haft lite att göra i början på veckan så jag misstänker att jag får avsluta veckan hemma, men frågan är om Melvin inte får gå på Fredag? Han är ju superpigg nu och ganska odräglig när han inte får leka av sig med sina kompisar.

Nu på kvällen har han gjort en lista över vilka kompisar han vill bjuda på sitt kalas...återstår att se när vi ska ha det och var??

Nu ska jag kasta mig i soffan! Är helt slut...

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar