måndag 5 november 2012

Tyst

Idag har allt återgått till det normala igen. Pojkarna är tillbaka i skolan och förskolan och här hemma är det nästan skrämmande tyst. Men det är väldigt skönt så nu sitter jag här med en kopp te och njuter medans lillsnorpan sover.

Molly har blivit förkyld igen och ute hänger regnet i luften och det är alldeles grått, så vi kommer att stannna inne idag och bara mysa tills det är dags att hämta pojkarna igen. Idag får de stanna till 15 som det ska vara. Det blev lite protester men jag vill inte att de tappar fritids och kompisar helt även om jag är hemma så vi tar en dag i taget.

Det är så lyxigt att kunna välja, vill de gå hem 14 så kan de göra det om inte jag har något inplanerat. Det är ju sista gången de har det så bra så det gäller ju samtidigt att ta vara på det.

Idag blir det schnitzel till middag för det gillar hela familjen, sen är det Linas matkasse som gäller resten av veckan. Den kommer på Måndagar mellan 20-21 så då får man hitta på egen mat! Funderar dock på att pausa några veckor och återanvända recept som alla gillat, vi får se. Det är ju så himla smidigt när det kommer till dörren... Tid är också pengar anser jag!!

Den här veckan ska vi på samtal med Melvins fröken Inger, sen är det ½ år kontoll med Molly. Imorgon blir hon 6 månader.....HerreGuuuu!! Sen på Fredag har jag bjudit över granntjejjerna och min gamla vän Malin kommer hit och visar Me&I kläder. Känns kul att det händer lite i alla fall :)

Tänkte fixa lite "Bubbel" och tilltugg så det blir en tjejjkväll, John och barnen får gå in till grannen.

Nu är det dags att få i sig lite lunch innan Molly vaknar och man återigen bara har en arm ;)

Kram på Er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar