söndag 25 november 2012

Julklappar

Den här veckan har jag ägnat mycket tid åt att fixa Julklappar! Jag och Molly åkte till Sollentuna i Onsdags för att luncha med John och sen åkte vi till Barkarby...

Vi började på Jysk eftersom vår madrass gått sönder. Utan kvitto åkte jag dit för att se om vi kanske kunde få byta den ändå eftersom det är 3 års garanti på den. Trodde inte att det skulle gå men jag fick ta en ny utan tjafs, så lite snopen med jätteglad kom jag hem med en ny.

Vi gick även in på Kappahl eftersom pojkarna önskat sig kläder där. Hittade massa fint och när jag kom till kassan visade det sig att det var "Ta 3 betala för 2" på alla barnkläder så även här blev jag glatt överraskad och hade "sparat" över 200 kr.

Sen skulle vi avsluta på ToysRUs men insåg ganska snart att leksaker är betydligt billigare att köpa på nätet. Så då åkte vi hem och klickade hem lite från nätet istället.

Jag tror faktiskt att jag är klar med alla julklappar och det känns jätteskönt, så nu kan vi pynta i lugn och ro och vänta in julen och ägna tiden åt familjen och julbak istället.

Love It!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar