söndag 25 november 2012

TråkSöndag

Hej o Hå!

Då hade ännu en helg passerat och en ny vecka väntar...
I Fredags tog jag med pojkarna till simhallen eftersom John slutade tidigt. Vi var där i 2 timmar och simmade, busade, hoppade, åkte rutschkana mm så när vi badat klart var vi alldeles slut.

Igår kväll hade vi över Melvins kompis Willes familj på middag och det blev några mysiga timmar och barnen hade så roligt. Vi bjöd på Råraka med rom, creme fraiche och rödlök, fläskfile med ädelostsås med klyftpotatis och sen hade vi gjort hemmagjord blåbärsglass till efterrätt. Om jag får säga det själv var det toppengott!!

Idag är det grått, grått och grått ute....
Fundrar på om vi ska hänga upp lite belysning på huset idag för att pigga upp lite. Melvin ska åka hem till Wille och leka idag med så då blir det Malte som vi ska sysselsätta i några timmar!

Tror att det blir en träningsfri dag idag men har inte riktigt bestämt mig ännu. Har hittat ett par "Bar Straps" som jag skulle vilja köpa för mina underarmar orkar inte lika mycket som jag vill när jag kör bla rygg, smarta va!?
Vi får se om vi slår till och köper dem??
Annars kanske man kan önska sig dem av tomten :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar