tisdag 5 juni 2012

BVC

Idag har vi varit och vägt och mätt Lillskruttan och 4 veckor gammal ser det ut såhär:

Vikt: 4420 gram
Längd: 54
Huvud: 38

Nu börjar det bli en liten bäbis och inte en "sparv" det enda jag längtar efter nu är en stabil nacke, men jag vill samtidigt inte att hon växer för fort för jag vill hinna njuta lite av min sessa innan hon blir stor.

Grabbarna sitter och spelar eftersom det återigen regnar och snart ska vi äta torsk under frasigt täcke med potatismos, Mums!!

Imorgon är det nationaldagen och då är hela familjen ledig och vi får finbesök av Camilla med Familj.

Må så Gott!

1 kommentar:

  1. Åh hon är så söt! Hoppas vi ses snart så jag får gosa lite :) Bara så du vet så är hon ungefär lika stor nu som Tim var när han föddes ;)
    Kram Pysse

    SvaraRadera