tisdag 7 februari 2012

Tandläkaren

Igår var Malte hos tandläkaren för första gången och han var ju inte helt med på noterna så det var ju tur att Melvin var med så han kunde hoppa upp i stolen först för att visa hur man ska göra. Melvin var ju precis där men fick nu en bonusundersökning :)

Malte gick tillslut med på att sitta i stolen om han fick sitta i Johns knä och sen gapade han. När jag frågade hur det hade gått så var det viktigaste enligt Malte att lampan lös jättestarkt och att visa att han fått en orm och en tiger av tandläkaren.

Båda pojkarna hade fina välskötta tänder enligt tandläkaren vilket glädjer mig. Deras bett var inte perfekt så det har de väl fått av mig. Jag fick ha tandställning på natten för att rätta till underkäken när jag var liten men det var ingen större grej. Tandläkaren sa att vi ska vänta och se för det kan justera sig självt.

Bortsett från det så hoppas jag verkligen att de "fått" tänderna efter mig för jag är snart 35 år och har fortfarande aldrig haft hål!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar