måndag 27 februari 2012

Då var det dags...

...för Linas Matkasse igen, än har den inte dykt upp men den kommer väl vid 21 tiden som förra gången! Fanns en del recept som verkade spännande så vi får se hur vi kommer att utvärdera den här veckan.

Hos Barnmorskan gick allt bra, hjärtat slog snabba och bestämda slag och alla värden var bra utom Järnvärdet (som vanligt) men nu låg jag i alla fall kvar på samma nivå som sist så det har inte sjunkit och bara det är bra när det gäller mig.

Hon tog mina händer och fick mig att känna konturerna på huvudet idag. Jag skulle aldrig våga trycka så som de gör men det känns bara som en liten "puff" för barnet sa Ingrid och hon borde ju kunna det bättre än jag så jag litar på henne. Det var häftigt att känna!!

Nu i veckan väntar ännu en kompis sitt första barn, det är beräknat till den 2 Mars så vi får hålla tummarna för att hon slipper få det på Skottdagen *ler*

Ha en trevlig kväll mina Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar