söndag 26 februari 2012

Lyssna på Hjärtat

Imorgon har jag tid hos Barnmorskan klockan 8:15, det är ett vanligt besök med allt vad det innebär. Det som är häftigast är nog ändå att lyssna på hjärtat på Bäbisen och höra ljudet. Låter oftast som en skenande häst, men man får ett inre lugn när man hör det!

Idag har vi gjort Söndagsstek med gräddsås och potatis, gott blev det! Men hur mycket man än försöker så smakar det aldrig som ens egna föräldrars gräddsås BUUU! Men övning ger fördighet hoppas jag!

Nu är hela familjen duschad och barnen tittar på film, idag är det tidig kväll som gäller för igår somnade de 22:00 och vaknade strax efter 06:00, ingen hit!

Vi har inte gjort så mycket idag, vi var till Bålsta en sväng och hämtade Melvins skidor som han fick i present sen åkte vi till K-rauta och tittade på kakel. Måste ju få lite inspiration så vi kan komma vidare....

Nu ska jag lägga mig i siffan med benen högt för jag och mina hälar är inte kompisar. Jag har bara gått upp 5 kg än så länge men det verkar vara tillräckligt för atthälarna ska ömma.

Ha en mysig Söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar