söndag 5 februari 2012

Lördagsmys

Hej mina Vänner,

Igår började jag helgen med träning som jag alltid försöker göra! Vissa dagar går träningen bättre än andra dagar och igår gick det sådär, men det är alltid skönt att röra på sig.

Det var kallt igår, - 19 på morgonen med framåt dagen var det nog kring -15. Jag och Malte tog en promenad till Ica med snowracern. Men med tanke på kylan så fick man åka en bit och sen gå en bit för att inte bli kall, men solen strålade och det var verkligen härligt ute!

Klockan 19 var vi några tjejjer som träffades hemma hos Pysse för lite te och scones. Gu vad vi åt och det var så himla gott! Det behöver ju faktiskt inte vara mer komplicerat än så, det viktigaste är ju att man ses och har kvalitetstid tillsammans. Jag röstar för fler sånna kvällar!!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, hade tänkt träna men svanken vill inte det idag så jag får helt enkelt växla ner en växel och ha en slappardag med boysen för imorgon väntar ännu en arbetsvecka...

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar