söndag 27 september 2009

TräningsHelg :)

Äntligen har jag bestämt mig, jag ska börja träna!!

Pratade med jobbet som låter mig nyttja friskvårdsbidraget även om jag är mammaledig, Tjohoooo!! Så nu kör vi, känner verkligen att det behövs då barnen blir tyngre o tyngre...

Började Lördagen med en Body Pump och det måste vara minst tre år sedan jag provade på det, gu vad roligt det är. Idag Söndag så blev det lite AfroDance. Har verkligen saknat att träna!!
Nu börjar träningsvärken komma krypandes på allvar, jag har ont i varenda muskel i hela kroppen, ska bli kul att se om man kommer upp ur sängen imorgon ;)

Barnen har precis somnat så nu ska jag sjunka ner i soffan, har lite svårt att slappna av eftersom jag har en nära vän på BB just nu så jag sitter med mobilen i handen och väntar med spänning!!
Men lite Tv blir det innan jag tackar för idag.

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar