torsdag 3 september 2009

Tjäna pengar när man sover?


Den här bilden säger väl allt, om man ska förklara hur det är att vara småbarnsförälder så är den här bilden sååå rätt ;)

Eftersom de flesta dagarna ser ut såhär så bestämde jag mig för att lägga ner alla projekt idag efter att ha lämnat Melvin på dagis. En fika/lunch med grannen kändes som ett bra alternativ.
Hos grannen fick vi även information om hur man kan "tjäna pengar när man sover" genom att investera dem på rätt sätt...

Lät intressant men som vanligt är jag lite skeptisk, för när något låter för bra för att vara sant så undrar alltid i alla fall jag vad som är haken.... Någon som hört talas om TIRN??

Måste nog sova lite på saken innan jag bestämmer mig, om man bara visste att det fungerade så skulle jag inte tveka!!

Efter detta glömde jag tiden helt, Malte somnade och jag fick 15:05 ringa och säga till dagis att jag var påväg Hi Hi, på vår data visade klockan 14:05, lite pinsamt men det är sånt som händer!

Vi åkte vidare till Barkarby och mötte upp John och köpte en ny overall till Melvin, jättefin grå & svart Everest från Stadium. Malte stackarn fick bara strumpor men vi har så mycket fina Adidas fleece dräkter till honom!

Nu är John ute och ställer upp badtunnan så imorgon blir det nog premiärdopp...

Nu ska jag äta glass, trevlig kväll på Er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar