lördag 12 september 2009

En kväll på Stan


Slutet av veckan har jag känt mig riktigt effektiv, det blev både klippning av gräs och fönstertvättning. Det är alltid lika trögt att komma till skott men när man väl är igång så går det ju ganska snabbt!

Så nu kan man faktiskt se vårt nyklippta gräs från insidan ;)

Fredagkväll fick jag en "ledig kväll", jag åkte in till stan och mötte upp min vän Ulrica och vi satte oss på Fridays och åt och drack gott! Massa skvaller blev det åsså Hi Hi.

Efter detta hamnade vi på Bishop Arms innan vi rundade av och begav oss hemåt!

Det var en jättemysig kväll och gissa om man uppskattar att äta varm mat i lugn o ro :)

Idag Lördag bär det av till Huddinge för lite grill hemma hos Camilla & Tomaz med Familj, vi sover över denna gång för att sedan på Söndag åka hem till Fia & Christoffer.

Ha en trevlig Helg!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar