onsdag 30 september 2009

StorStadsBesök

Igår tog Malte och jag pendeln in till stan för att möta upp Camilla & Denize, det var strålande solsken men kallt!!

Jag hann med ett tidigare tåg än planerat så jag smet in och sa Hej på jobbet och där var det mesta sig likt. Ska bli riktigt skoj att få jobba i Dec/Jan!!

Mötte Camilla och vi tog en promenad, köpte present till Fias lilla underverk och avslutade med lunch innan det var dags att tuffa hemåt och hämta Melvin.

På kvällen blev det ett träningspass och då passade jag även på att skaffa mig ett träningskort så nu kör vi så det ryker. Det känns helt underbart att man börjat träna igen!!

Idag har jag fixat med lite pappersarbete eftersom Jul-Sep ska iväg till revisorn nu och dessutom har jag hunnit baka bullar till helgen. Dorthy & Villy kommer hit så då måste man ju ha bullar ;) I helgen ska övervåningen isoleras, Jiiiipiiiie!!!!

Nu ska bullarna in i frysen innan det är dags att hämta Melvin igen :)
Ingen vila, Ingen ro... men det är skönt när det händer grejjer.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar