fredag 26 februari 2010

Regn!?

Helt plötsligt har snöflingorna bytts ut mot regndroppar... Ja Ja det är väl dax kanske!

Just nu håller jag på med allt samtidigt. Tvättar, Städar, Bakar till kalas, Betalar räkningar *pust* men det gäller att passa på när Malte sover och han vaknar nog närsom :)

När det gäller räkningar blir det ju lite pappersjobb eftersom det både blir privat och för firman och papper ska kopieras och det ska föras över pengar till rätt konton. Gäller att koncentrera sig så allt hamnar på rätt plats! Tur att jag älskar ordning och reda. Blir alldeles stressad av Johns system på papper så den biten har jag tagit åt mig Hi Hi

Ikväll ska vi bada tunna med grannarna, ska försöka få igång den lite tidigare idag så även barnen får bada.

Imorgon blir det barnkalas så jag förbereder så mycket jag kan idag, sen är det bara att stoppa in hörselproppar under två timmar imorgon, blir totalt 6 kompisar som kommer och så Melvin så klart. Han har beställt korv med bröd och glass o maränger istället för tårta. Sen blir det fiskdamm, förhoppningsvis blir det uppskattat och lyckat!

Nu ska jag återgå till mina sysslor och snart är det ju dax för lunch också!!

Kram och Trevlig Helg mina Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar