torsdag 25 februari 2010

Ledig

Hej Hopp!

Redan Torsdag, helt otroligt!! Imorses lämnade vi Melvin på dagis som vanligt sen åkte jag och Malte till Bålsta för att handla inför helgens barnkalas. Malte är så snäll så att handla med honom är inga problem, men nu har jag just insett att jag handlat till ett barn för lite *SUCK* men det löser vi!!

Ikväll ska vi på 60 års kalas i Huddinge, känns lite sådär att dra iväg med barnen vid 17-tiden mitt i middag och kvällsförberedelser men det får gå...

Hämtade ut skorna idag oxå men de kommer tyvätt åka i retur redan i eftermiddag för de var tokstora så det blev inget med det tyvärr.

Just nu snurrar tvättmaskinen för fullt och vi har städat och plockat, konstigt att det aldrig blir gjort när John är hemma ;) Men han är bra på så mycket annat för hur ofta går jag upp och gipsar på övervåningen ?! Malte ville sova en stund och det passar ju bra innan vi ska ta en promenad till dagis för att hämta storebror.

Just det, den 11 Mars har jag bokat klipptid och tills dess måste jag ha bestämt mig, men jag tror att det lutar åt kort, Hi Hi

Ha det toppen för nu ska jag nog passa på att baka!

Kram

1 kommentar:

  1. vart kolla du på skor då, och vad var det för ngt du köpte. känns ändå som om man måste prova skor. Själv jagar jag nya gympa, men det är lättare sagt än gjort. du vet då man ställer sina gamla och slitna skor brevid de nya....herreguuu vad jag skäms. Men jag har ju haft dem i några år och kommer ju inte i några andra. ska jaga vidare så snart jag kan. De har bra ute på outlet i Kungsbacka på Nikeaffären.
    Niklas o michaela shoppar ju deras brillor p Favoptik, tokbilligt och ser helt ok ut. Ska göra det nästa gång, för vem fasen vill lägga 3-4000 på glasögon när man kan lägga 500 och byta varje halvår. Kram

    SvaraRadera