torsdag 18 februari 2010

Kall Torsdag!

Idag har jag frusit hela dagen... På jobbet satt jag med en extra kofta över axlarna, en filt över knäna och en värmefläkt på full fart och ändå var det kallt!!! Nu först börjar jag tina och det känns toppen.

Det har varit en lugn jobbdag till skillnad mot hur det har varit på senare tid, kanske att Sportlovet gör sitt i alla fall, det har ju börjat nu och kommer pågå under några veckor...

Malte skrutten är verkligen genomförkyld, trodde att han var på bättringsvägen men nu hoppas vi att det vänder snart!! Ögon och näsan rinner och hostan vill aldrig sluta men tack o lov så har han ingen feber i alla fall.

Har precis tittat på Anja som genomförde störtloppet idag trots hennes crash under gårdagens lopp, vilken tjej!! Just nu verkade hon lite tveksam till att köra slalom senare, vi får helt enkelt vänta och se... Är inte så intresserad av OS om jag ska vara ärlig men när Anja åker tittar jag gärna :)

Nu ska jag ta mig en kopp te och krypa ner under en filt i soffan, kanske att det blir en Falk-film....

Trevlig Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar