fredag 14 september 2012

Regnig Fredag!

Ända sedan Melvin började skolan har vädret varir tråkigt på just Fredagar. Visst kan det vara lite mysigt men allt blir så bökigt när man helt plötsligt ska åka bil till och från skolan med Melvin...

Malte och jag har en innedag idag! Just nu gräddas en sockerkaka i ugnen som vi ska mumsa på när Melvin kommer från skolan, det är ju ändå Fredag.

Jag hoppas på att köra Pump klockan 17 om det inte krockar med Johns träning för då får det bli Pump imorgon klockan 9 istället.

Idag mailade jag jobbet och sa att jag skjuter upp min jobbstart till Aug/Sep, vi har nämligen börjat fundera på att skola in Molly i Jan istället. Får vi skola in henne i Nov (2013) så gör vi ju det men om det inte går så skjuter vi nog på det en månad tills i Januari och då kommer John och jag dela på ledigheten från Aug/Sep tills det är dags att skola in.

Börja känna att jag vill vara hemma med barnen så länge som möjligt för sen ska man jobba tills man är 65 och barnen är ju bara små en gång så det gäller att ta vara på tiden.

Nu vaknar Molly så nu smiter jag!

Trevlig Helg på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar