fredag 28 september 2012

Ännu en regnig Fredag!

Nu var det längesedan jag skrev igen och det beror nog mest på att det inte finns så mycket att berätta. Dagarna kommer och går och ser rätt lika ut så det finns inte så mycket att skriva.

I Tisdags hade Melvin studiedag så då åkte vi till Barkarby för att uppdatera garderoben lite, vi kom hem med en hel del men ännu måste mer köpas för att båda barnen ska vara redo för vintern. Men med föräldrapeng får man ta lite i taget för man är ju inte rik direkt *buuu*

Igår (Torsdag) var vi på Babymassage igen på Öppna förskolan, det är nog en av de mysigaste stunderna under veckan för man blir så avslappnad och Molly älskar det! Nästa gång är sista gången men sen får vi försöka att köra här hemma.

Idag hade jag och Malte tänkt åka iväg och shoppa men vädret gjorde att vi tappade lusten så vi har tänt en brasa och bakat en kladdkaka istället och snart ska vi gå och hämta Melvin så vi kan ta helg.
Molly sover just nu och hon somnar jämt när vi startar dammsugaren, så idag när Malte dammsugit klart lät vi den stå på och det sövde henne! I Like

Tror det blir en träningsfri dag idag så vi kan umgås med familjen. Barnen brukar säga att vi alltid tränar och vill att vi ska stanna hemma, men jag är hemma hela dagarna och längtar till min träning... Får jag träna blir jag en gladare och piggare mamma som orkar mer och det hoppas jag barnen uppskattar!

Nu ska jag förbereda dagens middag, Hemmagjorda Hamburgare!!

Trevlig Helg på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar