torsdag 30 augusti 2012

Träning

Den här veckan har jag verkligen lyckats med träningen och det känns så himla bra!!
I Måndags körde vi Pump, sen har jag inte kunnat gå till gymmet så i Tisdags blev det en promenad på 7 km och i Onsdags blev det 9 km.

Idag Torsdag ska jag för första gången testa ViPr på Sats och mycket mer än så vet jag inte. Får se efter ikväll om jag gillade det eller inte....

Idag ska Melvin ta kort på skolan så imorses blev det skjorta och vax i håret!! Malte ville vara ledig så han fick stanna hemma idag.

Nu har vi bakat en laddning bullar för nästa helg är det dop, gäller att baka lite varje dag så slipper det bli så stressigt.

Nu ska Molly få lite mat sen är det dags att hämta Melvin för han ville gå hem när skolan var slut idag. Tar med lite bullar och festis så kanske det blir en eftermiddag i parken...

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar