tisdag 7 augusti 2012

Träning

Nu har jag tagit upp träningen igen och det känns kanonbra. Den 25 Mars frös jag mitt medlemsskap men nu är det slut med det. Igår testade jag på Zumba och idag blev det Body Combat och jäklar vad jag har saknat det. Nu blir det vila tills på Torsdag då det är dags för Pump!!

Lillan har varit jättesnäll här hemma så det har fungerat kalasbra att jag matar henne innan jag far och sen mata igen när jag kommer hem. Hon tar ju nappflaska och ersättning också så jag känner mig hellugn. Är mer stressad över pojkarna som kan reta gallfeber på vem som helst just nu och är man ensam när de sätter igång är det inte så enkelt...

Imorgon ska jag till frissan så då blir det lite egentid igen och tro mig det här besöket är efterlängtat. Jag var där precis innan Molly kom så med andra ord är det tre månader sedan, gissa om det behövs??

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar