måndag 9 juli 2012

Barnarbete & Tvätt i mängder

Idag har John börjat rensa i garaget och Melvin, Malte och Eddie ville hjälpa till.

De har burit och sorterat all "bråte" vi hade där inne. Det blev flera högar med kartong, trä, metall, plast mm så nu har de förhoppningsvis även lärt sig lite på kuppen. Sen dammsög de Johns arbetsbil och efter det sa Melvin att han alltid ville dammsuga hemma för det var så roligt.
 Arbetsledaren!?




Önskar nästan jag hade spelat in det för något säger mig att det är jag som kommer dammsuga framöver i alla fall.

Själv håller jag på och tvättar bäddmadrasser, täcken och sängkläder idag när solen skiner. Det har varit så galet varmt några nätter nu så nu blir det bara påslakan för det går inte att sova i den här värmen. Nu piper nästa maskin så nu ska jag hänga ut det sista för idag.

Kram på er i Värmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar