torsdag 21 oktober 2010

Jag gjorde det!!

Jag höll kursen och genomförde det med ett lyckat resultat!!

Jag har ju gått med på att hålla Grundkursen på jobbet eftersom min kollega har ledsnat efter många år samt snart ska vara mammaledig. Igår var det premiär och den här veckan har varit kaotisk med alla förberedelser, samtidigt som barnen varit sjuka och John behövt jobba...men det blev bra i slutändan.

Igår kväll kände jag mig helt tom men ändå så nöjd med att det faktiskt gått över förväntan, hoppas bara att deltagarna kände lika efter vårt tjat i flera timmar :)

Idag är jag hemma med Malte, vi har precis varit på Vårdcentralen för jag har fått nog av allt snor, men varken blodprov eller halsprov visade något konstigt så det är bara en envis förkylning. Men på Måndag då MÅSTE han vara bra igen för så här kan man ju inte hålla på vecka ut och vecka in...

Tror jag ska ta och städa lite idag, känns som om jag ligger efter sen Brysselresan men har inte haft tid eftersom kursförberedelserna har tagit all min tid. Inne kommer vi i alla fall vara för idag är det jättekallt ute så om det blir nederbörd idag måste det bli snö! Tydligen så snöar det i Göteborg redan, lite tidigt kanske men lite mysigt är det allt.

Nu ska jag öppna ett paket från Ellos...Känns det som Julafton även om jag vet vad som ligger i :)

Ha en bra Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar