lördag 9 oktober 2010

Helg Igen...

Jösses vad veckorna går!! Kan inte förstå var tiden tar vägen..

Nu tror jag att vi har fått jobba en månad utan VAB vilket är helt otroligt i dessa förkylningstider.
Det är mycket på jobbet just nu då jag och en kollega ska ta över Grundkursen som vi håller för våra kunder, ska bli jätteskoj men jag börjar bli nervös.

Imorgon kväll flyger vi ner till Bryssel i några dagar för att gå på kurs, spännande! Men det känns sådär att lämna John hemma med båda boysen, speciellt som Melvin är inne i en 5 år kris eller nått just nu. Den här veckan har varit grönjävlig men efter långa samtal har vi nu haft några bra dagar. han har tagit i hand på att han ska vara snäll när jag är borta så jag hoppas verkligen att det blir så.

Projekt övervåning går framåt sakta men säkert och nu har vi lagt golv i alla 3 sovrum där uppe. Det är spacklat och slipat och grundmålat. Vi har även fått hem tapet till pojkarnas fondväggar, bara vår som återstår! Men vi behöver åka iväg utan pojkarna och titta ifred för sist vi var iväg slutade det med kaos så vi gav upp!!

Men nu känns det verkligen som att det händer något :) Målet är att flytta upp till Jul...

Nu ska jag storhandla, hänga tvätt och plocka lite innan Camilla med Familj kommer hit på lite Tacomys.

Ha en underbar helg och Sköt om Er tills vi hörs igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar