tisdag 13 oktober 2009

Mysdag hos Malin

Idag lämnade vi Melvin på dagis sen for jag och Malte till Skälby för att hälsa på Malin och lilla Nathalie. Den lilla sessan är snart 2 månader och det var så roligt att se dem och få hålla en sååå liten bebbe. Malte blev helt plötsligt stor!!

Vi åt jättegod paj till lunch sen trotsade vi vädret och gick en promenad i blåsten men det var himla skönt att komma ut lite.

Efter besöket åkte vi förbi Jula på hemvägen för att köpa väggdosor till John så han kan börja dra el på övervåningen, tjohooo!! Det går sakta men säkert framåt :)

Nu har jag och grannen Maria varit i Bålsta och kört PowerStep, jag mår så bra när jag får komma iväg o svettas en timma. Känner mig som en helt ny människa efteråt!!

Snart dax att krypa ner i sängen men innan dess ska vi titta om det är något som vi vill beställa från Taxfree innan vi far iväg.... Det är nära nu :)

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar