lördag 17 oktober 2009

Da´n före Da´n...


Det regnar och regnar och regnar...
Behöver jag ens säga hur skönt det ska bli att smita från Sverige en stund nu??

Idag har vi införskaffat det sista och nu ligger det resväskor fulla vardagsrummet med saker som ska med, är så nojjig att jag ska glömma massa saker som vi verkligen måste ha med oss!
Men så länge Pass, Pengar och Biljett är med så ska vi nog kunna lösa resten tror jag :)

Är lite trött idag för Malte vaknade 04:00 och var jätteorolig så vi hade svårt att somna om och när man då lagt sig 02:00 så känns det verkligen att man saknar några timmars sömn...
Så ikväll lägger vi oss nog tidigt om vi ska komma upp när klockan ringer!!

Melvin är så spänd inför den här resan så inatt kom han uppspringandes vid 4 tiden och ropade
-SKA VI ÅKA NU????? Men han fick snällt gå och lägga sig igen men SOM han längtar!!

Nu ska jag passa på att gå igenom allt medans Malte sover för sen kommer det rulla på tills han somnar nästa gång och då är frågan om inte jag somnar också....

Hej så Länge!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar