lördag 10 oktober 2009

Lördag

Har kommit fram till att alla dagar ser lika ut, både vardag och helg :)
Inte får man sova längre bara för att det är Lördag, idag började dagen 06:00 som vanligt med att Malte ville ha välling. Som tur är kan han ofta tänka sig att sova en stund till så efter mycket om och men klev vi upp först 07:30 :)

Efter en mysig frukost styrde vi mot Bålsta och lite Pump, så himla härligt att börja dagen med träning! Man kommer igång och har sedan hela dagen framför sig.

John begav sig upp på övervåningen eftersom vi kommit på att det är 7 hela helger kvar som vi kan jobba på övervåningen innan det är Jul och ska vi då ha ett rum klart är det dags att lägga i en högre växel nu....

Snart försvinner ju en hel vecka eftersom vi ska till varmare breddgrader och bara lata oss hela familjen!

Ikväll ska vi äta en god middag, Inbakt filé med potatisgratäng sen misstänker jag att John går till grannen och tittar på fotboll, får se om jag följer med eller om det blir körslaget för min del ;)

Nu måste jag roa mina barn för Melvin bara jävlas med Malte så vi hörs!

Trevlig Kväll på Er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar