onsdag 24 oktober 2012

Höstförkylning

God Morgon på Er!

Idag fick Malte vara hemma för han är alldeles för förkyld för att gå till förskolan, jag är inte så pigg heller och hade ju hoppats på att det skulle vända nu men det är snarare tvärtom.

Melvin cyklade iväg till skolan med grannbarnen så vi kunde ta det lugnt och när de kom fram hade de hört av sig så det hade gått bra. I eftermiddag ska vi gå och hämta Melvin men lite friskluft är bara bra sålänge man inte har feber och det har vi ju inte!

Varför blir det alltid såhär när man kommit igång med träningen? Jag blir så ledsen och får nästan lite ångest när jag inte kan gå på mina pass. Det är så himla skoj och jag vill inte "börja om" igen. Men nu får jag lyssna på kroppen och träningen får vänta.

Skulle åkt till jobbet imorgon och fikat och sedan lunchat med Camilla men nu har vi ställt in allt det också. Ja Ja, hoppas vi är bättre till helgen så vi kan åka till mamma och ha Lördagsmys för John åker bort hela helgen. Men det återstår att se!!

SnörvelKramar från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar