onsdag 16 november 2011

Snart Semester

Snart ska jag och min familj åka på lite semester och det ska bli så skönt!
Lämna kylan och förhoppningsvis få njuta av sol och bad...

Kan inte fatta att det redan är mitten på November, det innebär ju att det snart är Jul!
I år kommer vi vara hemma hos Camilla och fira, ska bli jättemysigt.

Igår tog jag lite ledigt veckan efter nyår, jag har så mycket semesterdagar sparade så jag passar på att lyxa till det lite då eftersom det inte existerar någon Julledighet i övrigt.

I Januari ska jag på en tjejhelg till Monica i Dusseldorf, ska bli så himla roligt. Jag har ju aldrig varit där så jag kände att det var på tiden. Känner mig lite hemsk dock med tanke på att jag åker bort på Maltes 3 års dag, men jag tror att vi firar båda pojkarna tillsammans även i år så vi tar det en annan helg! Hoppas han inte blir ledsen...

Tack o Hej Leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar