fredag 28 oktober 2011

En Grå Fredag!

Idag smet jag till jobbet redan klockan 7, jösses vad mörkt det är ute då!
John ska flytspackla hemma i badrummet idag så då erbjöd han sig att lämna barnen :)

Ikväll ska han ut med en kompis så jag och barnen blir själva hemma så jag gissar att det blir Idol och sen sängen, passar mig perfekt!

Imorgon har ToysRUs 25% på alla leksaker så då ska jag smita hemifrån en stund för att titta på lite Julklappar, lika bra att börja nu. Såg även att Kappahl hade bra erbjudanden så då kan man smita in där med när man är "barnfri".

Nästa vecka är det November, helt galet vad tiden går...

Ha en underbar helg!

1 kommentar:

  1. Varför kom du inte in till mig på jobbet??? Vi har mycket finare kläder än KappAhl och jättebra erbjudanden på HELA butiken...

    SvaraRadera