onsdag 10 november 2010

Trappan till Övervåningen...

...fick bli svart!
Då kan barnen springa och dra med sina smutsiga fingrar utan att det gör något och jag tycker att det blev bra om jag får säga det själv! Det som saknas nu är LED lampor som ska sitta på rad längst ner. Kommer att bli pricken över I:t

John har tokjobbat hela förra helgen och gipsat det blivande badrummet samt börjat lägga golv i allrummet. Nu händer det grejjer. I helgen hoppas vi på att kunna måla!!

Igår kom första snöstormen till stan, det var helt vitt ute och mycket ligger kvar än idag så nu får Chrystlern stå tills vi bytt däck för igår kom jag inte ens upp för garageuppfarten......

Vi får se hur vi tar oss till dagis imorgon om vi kommer till dagis. Melvin hade varit hängig idag och inte orkat göra många knop. Ikväll mös vi lite efter att glassbilen tittat förbi ute på gatan, sen blev det säng och film redan klockan 19. Jag tror han behöver det för vi är alla trötta nu när den här årstiden kommer. Jag håller en tumme för att det beror på trötthet för det är inte riktigt läge för VAB nu men skulle det bli så får vi lösa det på bästa sätt så är det bara!

Må så gott mina vänner

Kram

1 kommentar:

  1. Vad vackert!!! Ska bli sååå kul o se, vad kul med nytt Linda! Väntat o väntat på bilder, här inne e jag faktiskt en del o kolla till er ;)
    Här e vabveckan slut fö rmin del o M är hemma imorgon. Jag ska jobbeeee. Sen är M borta just hela helgen på kurs i skåne, men jag ska hålla ut. Ha det bäst så bara måste vi höras snart. Kram / Helena L

    SvaraRadera