onsdag 18 augusti 2010

Jobb Jobb Jobb

Att man kan komma in i sitt jobb så snabbt efter 1½ års ledighet är nästan lite läskigt men samtidigt skönt! Nu har 3 dagar gått och jag tycker fortfarande att det är lika skoj som innan jag gick hem!

Malte lyckades gå 4 dagar på dagis innan det var dags för sommaren/höstens första dunderförkylning. Imorgon ska han få gå fram till lunch och på Fredag förhoppningsvis hela dagen. Nästa vecka är det ju "skarpt läge" som gäller så jag börjar bli lite stressad över det...

Man lär sig ju en sak när man har barn och det är att man inte kan planera, vår övervåning som John skulle jobbat på hela veckan står fortfarande i samma skick som innan. Men barnen går ju först...

I helgen ska vi iväg till min syster så jag hoppas verkligen att alla är krya tills dess!!

Nu ska jag mysa lite i sambon i soffan innan jag däckar...

Ha en mysig kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar