fredag 6 augusti 2010

Uppdatera!?

Hej mina Vänner!

Måste erkänna att under semestern har man inte så stor lust att sitta framför datan...känns som om man kommer göra det tillräcklligt framöver ändå med tanke på att jag börjar jobba nu den 16 Aug. Ännu en föräldraledighet är över och det känns som om tiden rusat förbi!!!!

Det som hänt sen jag skrev sist är att våra vänner Helena & Magnus nu är Herr & Fru Lundmark, Onsdagen 4 Aug blev de man och fru i Dalarö Kyrka. Det var en fantastisk dag och vi tackar så mycket för att vi fick vara med på deras stora dag. Under ett dygn var vi barnfria och hade morfar och Annica hemma hos oss. Även de hade haft ett toppendygn med snälla barn. Känns toppen att man kan lämna bort barnen och veta att de sköter sig....

Idag har vi varit i Barkarby och shoppat lite och solen har strålat, men på kvällarna känner man att sommaren börjar gå mot sitt slut för det blir kallt fort, men den här sommaren kan man inte klaga på!!

Idag är jag toktrött så jag ska gå och lägga mig nu, gäller att börja vända på dygnet nu för snart börjar allvaret!

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar