måndag 12 juli 2010

Möhippan


I helgen hade vi alltså kommit fram till Möhippan! Monica flög till Göteborg och hade lurat i Helena (bruden) att hon hade kundbesök i stan. Men på Lördag morgon väcktes Helena med ett brev med en lista över vad som skulle packas för ett dygn i Stockholm!!

Vi busade, bubblade, badade i havet, drack skumpa, åt gott och hade det jättemysigt!! Vill inte gå in på detaljer för mycket för det var ju ändå Helenas dag! Men lyckat blev det verkligen och det var en mycket förvirrad brud som anlände till Sthlm....och en glad men smått bakis brud som lämnade oss på Söndagen.

Det är så skönt att allt klaffade och man är ju lite nervös över att försäga sig så på så vis är det skönt att det nu är förbi. Den 4:e Aug smäller det så det är nära nu....

Med andra ord är det även dags för mig att bli nervös eftersom jag lovat att sjunga i kyrkan! Kan redan texten så det är bara nerverna som man ska få ordning på, men det ska nog gå bra hoppas jag! Får ju sjunga efter I DO så risken finns att rösten kommer darra lite efter några glädjetårar, men det får vi ta då!

Må så Gott i Värmen

2 kommentarer:

  1. Det blir ju så, efter I do alltså/ Helena

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, var till o med bakis i måndags...hahaha.
    Hade hur kul som helst och allt landade nog då jag kom hem, för det var först då jag fatta. Blev så himla överraskad och glad är jag för det såklart. Tusen tack för allt! Ni är underbara!
    Puss o kram

    SvaraRadera