lördag 24 juli 2010

Grym Kväll med PINK!!


Då var tjejkvällen över som vi längtat så länge efter men den har varit toppen!! Tog tåget ner vid 9 tiden och kom till Göteborg lagom till lunch. Första stoppet var Scandic Opalen för att checka in och lämna bagaget sen gick vi raka vägen till Avenyn för lite shopping.
Det var ju REA ÖVERALLT så lite kläder blev det allt! Efter shopping blir man hungrig och törstig så då blev det en sen lunch och lite cider i solen. Tiden bara rusade iväg så vi smet tillbaka till hotellet för att göra oss i ordning.
Konserten var GRYM!! Good Charlotte & Takida skötte sig riktigt bra och värmde upp oss i väntan på PINK....
Vilken entré, PINK hoppar plötsligt ut ur en kub långt ovanför scenen och "flyger" ner till scenen där konserten får sig en rivstart och det tempot håller hon sen i 1½ timma. Avslutningen är också heöt fantastisk när hon flyger över publikhavet samtidigt som hon sjunger So What och hela Ullevi står upp och dansar och sjunger med.
Jag är helt lyrisk när jag lämnar Ullevi och otroligt imponerad över PINK, sen struntar jag i vad tidningarna skriver för det här var SKITBRA. Det enda jag skulle kunna klaga på är konsertens längd, hon kunde gärna fått fortsätta för mig och många andra.
Ja Ja, nu är man hemma igen och här regnar det :(
Nu blir det en lugn Tv-kväll men först ska barnen nattas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar