söndag 27 oktober 2013

Dag 4 + Halloweenfest

Då hade dagen kommit som man som förälder är lite nervös för. Molly skulle lämnas själv och jag skulle gå hem igen. 

Jag tror inte riktigt hon förstod vad som hände så hon följde snällt med Sifa ut och lekte.

Dagen hade flutit på bra och hon hade både ätit och sovit bra!

Själv fick jag följa med på Halloweenfest på Maltes avdelning.
Läskiga Malte 
Alla barn samlade
Malin som Träsktrollet Fiona
Läskiga lekar
Vad finns i burken tro?
Jag smet iväg från festen och tjuvkikade genom fönstret! Molly står vid staketet och vill gunga och det fick hon göra strax efter att bilden togs.

Jag längtade så mycket efter henne på eftermiddagen så när jag mötte vår lilla solstråle i korridoren blev det en lång kram!!

Nästa vecka ska hon gå själv hela veckan. Håll tummarna för att det kommer gå bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar