onsdag 10 april 2013

Nu kör vi....



Att få en platt mage är ju så mycket mer än att bara göra sit-ups och plankan... Det är en jättestor muskel och det krävs mycket jobb!! Nu har jag bestämt mig för att ta lite hjälp för att se om man kan få bort putmagen efter 3 graviditeter.

Denna bok kommer snart på posten tillsammans med lite träningsredskap så att man faktiskt kan träna hemma och då finns det inga ursäkter. Den innehåller övningar, kost mm så nu hoppas jag att jag kan motivera mig så att jag klarar detta.

Kommer nog inte följa den slaviskt men jag behöver lite tips så nu ska jag övertyga John så kan vi kämpa tillsammans. Stark mage och bål ger en bättre hållning och du slipper ryggont så det är bara positivt med en platt mage!! Sen är det ju snyggt också :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar