måndag 4 april 2011

Sundbyholms Slott


Idag fick jag och John en så fin present av mitt jobb! En romantisk lyxweekend för två personer i två nätter, kan ni tänka er något så mysigt och uppskattat... Nu längtar vi efter att planera in detta men frågan är när vi ska åka?? Sommar, höst eller vinter? Alla årstider har ju sin charm...

Sen krävs ju barnvakt också, så om vi har någon frivillig tar vi tacksamt emot hjälp från Fredag lunch till Söndag lunch!!

Tillsammans med detta serverades utsökta tårtor från vetekatten och jag fick en blombukett som var så vacker, den tog upp en hel plats på tåget hem!!

Tack alla kollegor och GS1, jag är såååå glad!!

2 kommentarer:

  1. Underbart och verkligen snällt av jobbet!! jag blir rörd av dessa historier (en smula känslig som man är)och njuter av att ni tillsammans ska får sova borta, äta gott och bara vara! :)

    SvaraRadera
  2. vad underbart d låter! Hade gärna hjälpt er med barnen, det vet du. Ni får helt enkelt ta omvägen här ;) Kram från göteborgarna

    SvaraRadera