tisdag 7 september 2010

Vad har hänt sen sist??

Ja det kan man undra...

Förra veckan började med sjukstuga, både jag och Malte låg i feber hela helgen så det blev till att vara hemma måndag och tisdag för att kurera oss. Även Melvin stannade hemma eftersom han inte ville stanna på dagis, varför vet jag inte. Men han var lugn och snäll så det gick bra med tanke på att varken jag eller Malte hade någon ork...

Efter det rullade veckan på med jobb och dagis sen kom äntligen Fredagen och vi styrde mot Göteborg. Kom inte ner förrns vid 23 tiden till Helena och Magnus så det blev bara lite prat innan alla däckade!!

Lördagen bjöd på sol och värmen vilket vi hade beställt eftersom vi skulle på Liseberg!! Det var vi och hela Göteborg som var där tror jag för det var galet mycket folk, men barnen tjöt av lycka och tillsammans hade vi en toppendag. Vi avslutade med lite Indisk mat innan vi satte oss på pendeln igen ut till Lindome.

Söndagen bjöd också på strålande väder men vid lunch var det dags att åka hemåt. Vi ringde Syster Therese och bjöd in oss på middag i Nyköping, vi kom dit vid 16:30 och stannade till 19:30. Passade på att byta till pyamas och borsta tänderna så de kunde somna i bilen men tror ni att de gjorde det??

Måndag morgon blev en tung morgon men efter lite välling var alla i fas och redo för dagis :)

Helgen hade i alla fall varit toppenbra och vi tackar Helena & Magnus med familj för allt!!

1 kommentar:

  1. Tack själva! Hade en underbar helg med er och barnen har ju så kul tillsammans och de leker ju så fint. Underbart! Sen får man räkna med lite gnäll, skrik och gråt emellanåt, det hör till. Kände under helgen det var skönt och avkopplande, var väldigt länge sen jag kände mig avslappnad. Så kul o ha er här och om alla är friska så ses vi snart igen ;) Nu planeras fest för fullt. Kram

    SvaraRadera