söndag 20 juni 2010

Ännu en helg...

...är över!

Kan inte förstå att det ska behöva gå så fort när vi äntligen får ha John hemma! Vi har inte gjort så mycket denna helg för John stackarn är helt utarbetad så han behövde ta det lugnt. Tunnan var dock uthyrd så lite jobb blev det.

I Lördags kväll grillade vi med grannarna och det var lika trevligt som vanligt! Det blev så mycket mat över så idag serverades det även lunch här på gatan, känner att jag kan vänja mig vid att ha det såhär jämt!

Barnen slockande 19:00 idag så då passade vi på att smita ut och olja altanen, så himla skönt att ha det gjort och när vi hjälptes åt tog det ingen tid alls. Imorgon ska jag ta "vindskyddet" sen är det helt klart.

Kan inte fatta att det snart är Midsommar...

Kram på Er

1 kommentar:

  1. Jag vet!! Snart midsommar!!
    Hjälp, Vart tar tiden vägen??!

    Jag är lika chockad som du!!
    Kramiz

    SvaraRadera