fredag 13 november 2009

Förkylning

Nu har kylan och mörkret kommit och med den höstens första förkylning, Buuuuu!!
Melvin hostar och vi andra är täppta o nyser ikapp, får hoppas att det inte är svininfluensan som hittat hit!!

Vi har inte vaccinerat oss ännu och hur ska man någonsin kunna ta ett beslut om det när alla skriver så mycket fram och tillbaka hela tiden????

Imorgon har jag bokat in en Garbo kväll med grannen men vi får nog se hur jag mår imorgon innan jag kan bestämma mig hur jag ska göra! Vem vet en drink eller två kanske tar död på alla baciller ;)

Just nu sover Malte och det skulle jag åsså behöva men det går ju inte när man är täppt och näsan rinner om vart annat.

Ikväll blir det Fredagsmys så hoppas vi att vi alla mår bättre imorgon.
John och Melvin ska på Monster Jam så de får inte bli sjuka, Melvin ser fram emot detta hur mycket som helst.

Nu ska jag dricka lite te!

Må så gott & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar